Tere tulemast (tagasi)!

Sulle ja mulle ka. Et mul vaba aega natuke liialt palju käes on, tekkis aje taas klaviatuuri kütma asuda. Näis, kui kauaks! Saagu siia platvormi ja kujunduse testimise huvides foto ühest teisest klaviatuurist, mille järele ka näpud viimasel ajal aina enam sügelenud on.

* Pean postitust täiendama: oma esimesi varbasulpsamisi blogivetesse tegin just siin, Bloggeris. Vahepeal olen aga Wordpressiga tiiba ripsutanud, siis tagasi siia tulnud jne jne. Nüüd püüan leida, kumb mulle tänasel päeval püsisuhteks sobivam on – töökeskkond olgu mugav ja kasutajasõbralik. Juba näen, et pildiallkiri on postituse eelvaates pildi alt postituse lõppu kolinud ning see ei sobi mulle kahjuks teps mitte. Samuti ei ole ma päris kindel, kuidas suhtuda sellesse, et avavaates pole Bloggeril mingit huvi selle kujunduse puhul postituse liigendust kuvada... Eks siis näis, kus ja millisel viisil edasi. Seniks on kõik natuke ligadi-logadi.

Pea üheksa aasta eest


Comments

Popular Posts